[ad_1]
مانند همه موارد دیگر در سال از ابتلای همه گیر ویروس کرونا به جهان ، Super Bowl LV در تامپا ، فلوریدا ، با دستورالعمل های بهداشتی Covid-19 سازگار شده و کاهش یافته است. در حالی که فوتبال روز یکشنبه تقریباً مانند سالهای دیگر به نظر می رسد ، تقریباً همه چیزهای دیگر در اطراف Super Bowl متفاوت خواهد بود:
-
بازیکنان حتی بیشتر آزمایش می شوند. بازیکنان ، مربیان و اعضای ستاد هر تیم در طول فصل روزانه از نظر Covid-19 مورد آزمایش قرار گرفتند. از آنجایی که تیم های Tampa Bay Buccaneers و Kansas City در 24 ژانویه به Super Bowl راه یافتند ، کارکنان تیم دو بار در روز از نظر ویروس کرونا مورد آزمایش قرار گرفته اند و تیم ها بیش از سه هفته آزمایش مثبت نداشته اند. اندی رید ، مربی روز دوشنبه ، تأیید کرد: دو بازیکن رئیس – جانشین دمارکوس رابینسون و مرکز دانیل کیلگور – با یک فرد آلوده ارتباط نزدیک برقرار کرده اند و باید حداقل برای پنج روز جدا شوند.
-
طرفداران کمتری در این بازی حضور خواهند یافت. امسال ، NFL میزبان کمتر از 25000 هوادار خواهد بود که برای Super Bowl کمترین رکورد و کمتر از نیمی از ظرفیت ورزشگاه ریموند جیمز ، جایی که بازی در آن برگزار می شود ، خواهد بود. این لیگ 7500 بلیط به بهورزان واکسینه شده داده است. 14،500 صندلی دیگر به هوادارانی فروخته می شود که نیازی به واکسیناسیون یا آزمایش آنها قبل از ورود به ورزشگاه نباشد و 2،700 هوادار دیگر در جعبه های لوکس بنشینند. هر طرفدار حاضر در بازی یک کیت دریافت خواهد کرد که شامل تجهیزات محافظتی شخصی ، از جمله ماسک KN95 و ضد عفونی کننده دست است.
-
تبلیغات تلویزیونی کاهش می یابد. تبلیغات تلویزیونی در جریان Super Bowl اغلب می تواند توجه بیشتری نسبت به خود بازی جلب کند. امسال برخی از بزرگترین اسپانسرهای این نمایشگاه مانند کوکاکولا و هیوندای تصمیم گرفتند میلیون ها دلار برای صندلی های 30 ثانیه ای هزینه نکنند. شرکت های جوان تری مانند Uber Eats ، DoorDash و Vroom همچنان برای جلب توجه رقابت می کنند.
[ad_2]