یک مطالعه نشان داد ، تعداد آمریکایی هایی که می خواهند در اولین فرصت واکسینه شوند افزایش یافته است.


به آهستگی اما به طور پیوسته ، بیشتر آمریکایی ها به دنبال واکسن جدید ویروس کرونا هستند و از مخالفت تثبیت شده دور می شوند ، که بسیاری از مقامات بهداشتی می ترسند احتمال پذیرش واکسن را از بین ببرد. بر اساس یک مطالعه جدید توسط ، یک عامل اصلی موثر در تغییر این است که آیا کسی فرد واکسینه شده را می شناسد مطالعه ای توسط بنیاد خانواده هنری جی قیصر این ماه گرفته شده و چهارشنبه آزاد شده است.

براساس این گزارش ، درصد آمریکایی هایی که می خواهند در اولین فرصت واکسینه شوند یا حداقل یک دوز رژیم دوز دریافت کرده اند از 34٪ در مطالعه قیصر در دسامبر به 47٪ رسیده است.

سی و یک درصد گفتند که قبل از شلیک رویکرد “منتظر بمانند” را در پیش گرفتند. هفت درصد (کمتر از 9 درصد) گفته اند که واکسن را فقط “در صورت نیاز به محل کار یا تحصیل” دریافت می کنند و 13 درصد (از 15 درصد) می گویند “قطعاً آن را دریافت نخواهند کرد”.

جیب های مقاومت در بین گروه هایی که مدت طولانی است واکسن را مشاهده کرده اند ، به ویژه با سو، ظن ، از جمله سیاه پوستان بزرگسال و اسپانیایی تبار شیوع دارد. ساکنان روستاها بیشتر از کسانی که در شهرها یا حومه شهرها زندگی می کنند در مورد این تیراندازی مردد هستند.

این مطالعه همچنین اثربخشی پیام ها و پیام رسان های مختلف واکسن را بررسی کرد. طبق یافته ها ، افرادی که شخصی را که واکسینه شده است می شناسند ، به طور تصویب کننده ای عکس ها را تماشا می کنند.

به تلاش های مشترک جدید، همچنین چهارشنبه توسط محققان هاروارد ، راتگرز ، شمال شرقی و شمال غربی منتشر شد ، که از 25،640 بزرگسال در 50 ایالت بین دسامبر و اوایل ژانویه مورد بررسی قرار گرفت ، جزئیات گزارش های جذاب واکسن ها را بیشتر کاوش کرد.

به نظر می رسد که بیشترین تأثیر را متخصصان مانند دانشمندان یا پزشکان خود مردم می گیرند. برعکس ، محققان دریافته اند که مصوبات سیاستمداران به ویژه در میان رأی دهندگان با اقناع سیاسی مختلف ، توانایی تأثیرگذاری دارند.

محققان می نویسند: “اگر قرار است از واکسیناسیون شخصیت های عمومی به طور استراتژیک استفاده شود ، ترجیح داده می شود روی کسانی تمرکز شود که به وضوح سیاسی نیستند و یا چنین پیام هایی را با دقت به بخشهایی از جامعه هدایت نمی کنند که احتمالاً پاسخ مثبت می دهند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *