چرا گردشگری پزشکی حتی در یک بیماری همه گیر ، بیماران را به خود جلب می کند


جوزف وودمن ، مدیرعامل بیماران بدون مرز گفت: “بازار ما همیشه آن چیزی است که من آن را” فقیر کار “می نامم و آنها فقط فقیرتر می شوند.” وی افزود: “این همه گیرى افراد کم درآمد و طبقه متوسط ​​در سراسر جهان را از بین برده است و برای بسیاری واقعیت این است که آنها برای دریافت خدمات بهداشتی ارزان قیمت مجبور به سفر هستند.”

در ماه آوریل ، طبق گزارش ، پس از محاصره جهانی اولیه برای جلوگیری از ویروس کرونا ، رزرو سفرهای پزشکی بیش از 89 درصد در محبوب ترین مقاصد از جمله مکزیک ، تایلند ، ترکیه و کره جنوبی کاهش یافت. عزیمت پزشکی ، آژانس مسافرتی پزشکی مستقر در بانکوک. آمار از ماه اوت به آرامی در حال بهبود است ، اما رزروها در مکزیک ، که در ماه های اخیر شاهد جهش در مسافران آمریکایی بوده ، هنوز 32 درصد نسبت به مدت مشابه از اوت تا دسامبر 2019 کاهش یافته است.

پاول مک تاگارت ، بنیانگذار آژانس گفت: “کوید -19 به دلیل عدم اطمینان در مورد محدودیت سفر و اقدامات قرنطینه ای که همچنان در سراسر جهان تغییر می کند ، کل اکوسیستم گردشگری پزشکی را ویران کرده است.”

آقای مک تاگارت گفت: “با این حال ، ما هنوز هم شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که برای تأمین نیازهای فوری خود در زمینه بهداشت و درمان ، بخصوص بین مرز ایالات متحده و مکزیک ، که بیماران می توانند با ماشین با خیال راحت سفر کنند ، در حال سفر و رزرو سفر هستند.” مرکز تحقیقات گردشگری پزشکی دریافت که جستجوی گوگل در ایالات متحده برای واژه های “جهانگردی پزشکی در مکزیک” نسبت به سطح قبل از همه گیری قبل از اعمال محدودیت های سفر در ماه مارس ، از ژوئیه 64 درصد افزایش یافته است.

آقای واکیست گفت: “جستجوهای Google تقریباً مستقیماً با رفتار مصرف کننده در ارتباط با سفر به خارج از مرزها ارتباط دارد.”

قبل از احیای ویروس کرونا در زمستان ، خانم جکسون برنامه ریزی و صرفه جویی در سفر به Mexicali ، یک شهر مرزی در شمال مکزیک را آغاز کرده بود که در آن می توانست 4000 دلار جراحی رحم انجام دهد ، یک پنجم هزینه عمل در نیوجرسی. بهترین دوست او پیشنهاد داده بود که او را به آنجا ببرد و هزینه بنزین و محل اقامت را پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *