واکسنی که از فرهنگ Mardi Gras برای کاهش تردید استفاده می کند.


با کلیک طبل ها ، نیواورلئان با پوشیدن لباس های زیبا از کلوپ های اجتماعی و تختخواب های خود ، پا به بیرون چرخانده و مرغ هایی بیرون زده می کند. تعطیلات نشان داده شده در 30 ثانیه پیام خدمات عمومی، یکی از تلاشهای فراوان در کشور برای ترغیب مردم به تلقیح علیه ویروس کرونا است. کارشناسان می گویند ، اما رویکرد او در خانه ، استفاده از شخصیت های محله و خواستار فرهنگ کارناوال محلی ، می تواند او را به ویژه موثر کند ، کارشناسان می گویند در نوسانات واکسن و تغییر رفتار.

“من واکسن می زنم تا همه ، ماردی گراس را دریافت کنیم!” فریاد می زند جرمی استیونسون ، یک شکارچی مونوگرام ، یک هندی ماردی گراس ، همچنین به عنوان رئیس دوم Lil Pai شناخته می شود ، هنگامی که در یک برج 12 فوت از پرهای فیروزه ای و مهره ها می چرخد.

از سایر افراد محلی خواسته می شود تا دلایل خود را بیان کنند و نتیجه گیری کردند: “آستین ، NOLA!”

“من چند بار خودم را پاره کردم و همچنین با خوشحالی بلند بلند خندیدم. احساس جامعه مسری است. ” “واکسیناسیون به عنوان یک اقدام جمعی طراحی شده است که همه می توانند برای بازگرداندن آنچه جامعه ارزش و ارزش دارد کمک کنند.”

اگرچه میزان نوسانات واکسن های ملی در حال کاهش است ، مطالعات نشان می دهد که آنتی پاتی نسبت به عکس های جدید هنوز در میان برخی از گروه های جمعیتی گسترده است. اما در مورد راه های ایجاد اعتماد به نفس در شات اتفاق نظر وجود ندارد.

در ماه نوامبر ، نیواورلئان ائتلافی از پزشکان بهداشت عمومی ، روحانیون ، رهبران جامعه سیاه پوست ، لاتین و ویتنام و رهبران باشگاه های اجتماعی مهم شهر را گرد هم آورد. این گروه آیکون های فرهنگی را شناسایی کرده است که مورد استقبال گسترده ساکنان قرار می گیرد.

او تصمیم گرفت به جای تمرکز بر گزارش فاجعه های ناشی از همه گیری ، بر لحنی بلند پروازانه و جذاب تأکید کند ، دیدگاهی اساسی که از مطالعه تغییرات رفتاری.

جولی نالیبوف از “گفت:” من دارم عکس می گیرم تا بتوانم به ملاقات مادر 92 ساله ام بروم و در رستوران های مورد علاقه خود غذا بخورم. ” Krewe لوبیا قرمز.

این ویدئو در تلویزیون محلی و رسانه های اجتماعی اشباع نشان داده می شود. عکس ها تابلوهای تبلیغاتی سراسر شهر را تزئین می کنند.

دکتر بوتنهایم گفت: “من امیدوارم که خدمات بهداشتی و درمانی ایالتی و محلی در کشور بتواند منابعی را برای توسعه کمپین های فرا محلی بیشتر بدست آورد.” “چنین مکانهایی را از Philly یا Boise یا هاوایی یا کشور چروکی تصور کنید.”



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *