[ad_1]
در طول پاییز ، حدود یک چهارم مناطق مدرسه کاملاً آنلاین بودند ، حدود نیمی از آنها از یک مدل ترکیبی استفاده می کردند و کمتر از یک چهارم آنها کاملاً برای یادگیری شخصی باز بودند. با این وجود بیش از نیمی از مناطق مدارس دانش آموزانی داشتند که در برنامه های ورزشی شرکت می کردند.
اوایل این هفته در یک ستون با نظرات USA Today، رندی وینگارتن ، رئیس فدراسیون آمریکایی معلمان ، و دکتر راجیو شاه ، رئیس بنیاد راکفلر ، خواستار انجام تست های بزرگ برای ایمن نگه داشتن مدارس و بازگشت کودکان به کلاس شدند ، نه فقط به دلایل آموزشی. وعده های غذایی رایگان مدرسه را بازیابی کنید ، یک مرکز اجتماعی به کودکان ارائه دهید و خدمات بی شماری در مدرسه برای کودکان کم درآمد بسیار حیاتی ارائه دهید.
Covid-19 School Response Board ، مشارکتی که عفونت ها را در محله های مدارس که می خواهند داده ها را به اشتراک بگذارند ردیابی می کند ، گزارش می دهد که بروز عفونت در بین کارکنان در ماه های اکتبر و نوامبر مشابه بروز در جوامع اطراف است. اخیراً ، تعداد پرونده های کارکنان در نیویورک با سرعت بیشتری نسبت به افراد جامعه افزایش یافته است.
دلایل آن مشخص نیست. این افزایش ها ممکن است منعکس کننده آزمایش مکرر توسط معلمان باشد. این شیوع در میان معلمانی که مشغول یادگیری شخصی هستند و در میان کسانی که آموزش از راه دور را آموزش می دهند ، افزایش یافته است ، و این نشان می دهد که آموزش تنها عامل نیست.
امیلی استر ، استاد اقتصاد و سیاست های عمومی در دانشگاه براون که هیئت مدیره را ایجاد کرد ، گفت که سطح پایین پرونده های جامعه به ایمن سازی مدارس کمک می کند.
“اولویت بندی مدارس به معنای محدود کردن برخی از این فعالیت های دیگر و تصمیم گیری در مورد این است که می خواهیم برخی از این فداکاری ها را برای باز نگه داشتن مدارس انجام دهیم ، زیرا ما به عنوان یک جامعه تصمیم گرفته ایم که مدارس برای چیزهای دیگر مهم هستند.” حاد گفت.
“ناامیدی برای بسیاری از مردم این است که شما می توانید به یک رستوران داخلی بروید. در ماساچوست ، می توانم به یک پارک آبی سرپوشیده مانند Great Wolf Lodge بروم – می توانم بچه هایم را به Great Wolf Lodge برسانم. اما در بسیاری از نقاط ماساچوست ، هیچ مدرسه ای وجود نداشت. “
[ad_2]