[ad_1]
درس گرفتن از اشتباهات شما بخش مهمی از رشد است ، اما وقتی یک اشتباه را دو بار در مدت زمان کوتاه تکرار کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ آنها شما را در اینترنت ترول می کنند. فیس بوک به سختی آن را آموخت.
کمتر از چهار روز پس از تعطیلی جهانی فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ ، بستر رسانه های اجتماعی دوباره تعطیل شد.
بسیاری از کاربران فیس بوک و اینستاگرام شروع به شکایت کرده اند که دوباره قادر به دسترسی به شبکه های اجتماعی نیستند. ابتدا این مشکل به فیس بوک و اینستاگرام گزارش شد و سپس کاربران شروع به گزارش تاخیر در بارگذاری صفحات و غیره کردند. حتی در بسترهای پیام رسانی WhatsApp و Messenger.
ما آگاه هستیم که برخی از افراد در دسترسی به برنامه ها و محصولات ما مشکل دارند. ما تلاش می کنیم تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد و از مشکل پیش آمده عذرخواهی می کنیم.
– فیس بوک) 8 اکتبر 2021
×
سخنگوی فیس بوک حدود ساعت 21:30 به وقت گرینویچ به خبرگزاری فرانسه گفت: “من صمیمانه از هر کسی که در چند ساعت گذشته به محصولات ما دسترسی نداشته است عذرخواهی می کنم.” ما مشکل را برطرف کردیم و اکنون همه چیز باید به حالت عادی برگردد. “
فیس بوک ادعا می کند که این مشکل به دلیل تغییر در پیکربندی پلتفرم محاسباتی خود بوجود آمده است ، که منجر به کندتر شدن شبکه برای چندین کاربر در سراسر جهان شد.
در اوایل روز دوشنبه ، فیس بوک و تمام شبکه های اجتماعی آن مانند اینستاگرام ، مسنجر و واتس اپ برای نزدیک به شش ساعت کار برای صدها میلیون نفر در سراسر جهان را متوقف کردند.
سانتوس جاناردان ، نایب رئیس زیرساخت های فیس بوک ، بعداً از کاربران عذرخواهی کرد و توضیح داد که این خرابی ناشی از “تغییرات پیکربندی” است.
این بار ، مانند دفعه قبل ، هنگامی که فیس بوک مجدداً تا حدی آفلاین شد ، توییتر در قالب الگوهای میم و شوخی ظاهر شد.
[ad_2]