[ad_1]
تصمیم چین در اواخر سال گذشته مبنی بر الكتریك كردن بیشتر اتومبیل های فروخته شده در آنجا تا سال 2035 نیز بسیار مهم است ، زیرا GM از طریق مشاركت های مشترک خود در آن كشور بیش از ایالات متحده اتومبیل می فروشد. انگلیس ، ایرلند و هلند گفته اند فروش خودروهای جدید بنزینی و دیزلی را از سال 2030 ممنوع می کنند.
جنرال موتورز حدود دو سال است که در مورد تغییر به اتومبیل های با میزان آلایندگی صفر صحبت کرده است. مارس گذشته ، او فناوری باتری مدولار را معرفی کرد ، که به گفته وی هزینه ها را کاهش می دهد. چند ماه بعد ، جنرال موتورز گفت که می تواند به نقطه ای برسد که وسایل نقلیه الکتریکی بیش از آنچه انتظار می رفت بیش از بنزین هزینه نکنند.
خانم بارا از یک منبع غیرمنتظره ، صندوق حفاظت از محیط زیست ، که در گذشته GM را مورد انتقاد قرار داده بود ، حمایت و مشارکت می کرد. مدیر عامل شرکت در یک کنفرانس در سال 2015 یک شام کباب با رئیس گروه فرد کروپ شریک کرده بود و تا پاییز گذشته آنها به طور منظم از طریق تلفن و ایمیل در تماس بودند.
آقای کروپ گفت: “ما هر دو خوشبین بودیم که می توانیم به نقاط مشترک برسیم.”
در ماه اکتبر ، جنرال موتورز از وانت برقی هامر رونمایی کرد و سفارشات کافی را در یک روز برای تمام کامیون های GM که در سال اول کامیون ساخته بود جمع آوری کرد.
آقای پارکر ، مدیر اجرایی توسعه پایدار ، گفت: “این نقطه شکست دیگری بود.” “این نشان داد که مصرف کنندگان واقعاً از داشتن وسایل نقلیه الکتریکی هیجان زده شده اند.”
فقط چند هفته بعد ، آقای بایدن رئیس جمهور منتخب شد. آقای پارکر گفت ، تا دسامبر ، جنرال موتورز با تیم انتقال خود ملاقات کرده بود. “چشم انداز ما برای آینده با انتشار صفر بسیار مطابق با چشم انداز و اهداف آنها است.”
در همان زمان ، جنرال موتورز تعهدی را به نام جاه طلبی تجاری 1.5 درجه ، برای مبارزه با گرم شدن کره زمین امضا کرد. آقای پارکر گفت ، در اوایل ژانویه ، این شرکت به عنوان تاریخ احتمالی انتقال برق در سال 2035 قرار دارد. در تاریخ 12 ژانویه ، خانم بارا در نمایشگاه الکترونیک Consumer ظاهر شد و جزئیات چشم انداز GM را درباره آینده عدم انتشار گازهای گلخانه ای ارائه داد ، اما تاریخ خاصی را مشخص نکرد.
[ad_2]