اخبار جهانی ، انگلیس تبلیغات مواد غذایی بی ارزش در تلویزیون را در طول روز ممنوع می کند

[ad_1]

به عنوان بخشی از تلاش های خود برای مبارزه با چاقی ، انگلیس تبلیغات مواد غذایی ناسالم را در تلویزیون در طول روز و در اینترنت ممنوع می کند. قوانین جدید در پایان سال آینده اجرا می شود.

این قوانین برای معکوس کردن روند کنونی طراحی شده اند ، از هر سه کودک یک کودک در مدرسه ابتدایی دارای اضافه وزن یا چاقی است. با این حال ، برخی از گروه های رسانه ای نسبت به قوانین جدید واکنش عصبانی نشان داده اند.

طبق این طرح ، نمایش تبلیغات مواد غذایی سرشار از چربی ، نمک و شکر در انگلیس قبل از ساعت 2100 در تلویزیون یا برنامه های درخواستی ممنوع است. همچنین تبلیغات برای اسلات های پرداخت شده آنلاین ممنوع خواهد بود

این محدودیت ها برای کلیه مشاغل با 250 کارمند یا بیشتر اعمال خواهد شد. این هدف در جهت محافظت از شرکتهای کوچکتری است که فقط قادر به تبلیغات آنلاین هستند

جو چرچیل ، وزیر بهداشت عمومی ، روز پنجشنبه گفت: “محتوایی که جوانان می بینند می تواند در انتخاب آنها و عادت هایی که ایجاد می کنند تأثیر بگذارد.”

“از آنجا که کودکان وقت بیشتری را در اینترنت می گذرانند ، بسیار مهم است که ما برای محافظت از آنها در برابر تبلیغات ناسالم اقدام کنیم.”

دولت به تحلیلی استناد می کند که نشان می دهد تقریبا نیمی از تبلیغات تلویزیونی مواد غذایی تلویزیونی در یک ماه در سال 2019 مربوط به غذاهای بی ارزش است. مالیات شکر معرفی شده در سال 2018 برخی تولیدکنندگان نوشیدنی را بر آن داشته است تا سطح قند شما را کاهش دهند.

انجمن خبر و رسانه اعلام کرد که از این تصمیم بسیار ناامید شده است ، زیرا مشخص نیست که ارتباطی بین تبلیغات و چاقی کودکان پیدا شده است.

سایرا تکین ، مدیر NMA ، گفت: “این اقدام فریبنده به جای حل مشکل چاقی کودکان ، به ناشران رسانه های خبری آسیب می رساند که برای تأمین بودجه روزنامه نگاری به درآمد تبلیغات متکی هستند.”

سهام بزرگترین اپراتور تلویزیونی ITV (ITV.L) انگلیس کمتر از 1٪ کاهش یافت ، در حالی که گروه روزنامه Reach 1.5٪ و Daily Mail & General Trust (DMGOa.L) 2٪ سقوط کردند

(همکاری آژانس ها)

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *